Frequently asked questions

Alle onze pakketten worden verzonden met DPD. U ontvangt een mail met een trackingcode waarmee je je pakket kan volgen. 

Je ontvangt een email van DPD van zodra je pakket is gescand door de transporteur. Via deze mail kan je het pakket volgen. Je zal ook een email ontvangen op de dag dat je pakket zal geleverd worden, hierin zal ook een tijdsblok staan. 

Je kan ook de My DPD app downloaden. Via deze app kan je alle pakketjes volgen die naar je onderweg zijn. Je kan via deze app ook eventuele aanpassingen doen. 

Indien je niet thuis bent op moment van levering heb je verschillende opties: 

- Stel de levering uit en kies voor een levering op een andere dag. 
- Laat het pakket leveren in een Parcel Shop. (https://www.dpd.com/nl/nl/pickup-parcelshops/) 
- Kies voor een veilige plaats bv. bij de buren

Deze andere methodes kan je zelf instellen via de My DPD app of via de link via DPD. 

Alle bestellingen boven de € 120 (excl btw) zijn port vrij. Op bestellingen onder €120 betaal je € 7,00 verzendkosten. 

Voor bestellingen die bij ons binnenkomen voor 11u 'smiddags laten we dezelfde dag nog vertrekken. Bestellingen na 11u zullen de dag nadien verzonden worden. 
Heb je je bestelling toch heel dringend nodig neem dan telefonisch contact met ons op. 

Opgelet! Wij versturen van maandag tot donderdag pakketten. Op vrijdag vertrekken er geen pakketten.

Webshop powered by Marcando